..Tapi Saya~..


saya sangat SIBUK   tapi   saya masih ada masa untuk REHAT =)

saya TAK TAHU nak buat kerja  tapi   saya boleh TANYA senpai2 =)

saya TAK MASAK sebab tak sempat   tapi   saya ada makanan untuk DIMAKAN =)

saya TAK BANYAK DUIT   tapi   saya masih mampu MEMBELI =)

saya tinggal SEORANG   tapi   kadang-kadang KAWAN datang =)

saya RINDU keluarga di Malaysia   tapi   saya boleh SKYPE setiap hari =)


Maka nikmat Tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan?
(Ar-Rahman:16)

..Antara yang dirindui,anak ibu^^..

signature

Maira Anjami

Headband Maker of Aya Marhaa | Shaklee Indipendent Distributor | Kindly Whatsapp 013-2059171 for order and free consultation :)

4 comments:

  1. dah tak lama nak balik kan...kejap je lagi~~~ sabar ye!

    ReplyDelete
  2. sekejap je lagi maira..semoga semuanya dipermudahkan olehNya..:)

    ReplyDelete